ThomasFix.pl

Wsparcie i FAQ

Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące napraw i usług ThomasFix.

Wskazówka: użyj wyszukiwarki powyżej, aby szybko znaleźć odpowiedź.

O serwisie

Tak, używamy części oryginalnych oraz wysokiej klasy zamienników. Klient decyduje którą opcję wybrać podczas naprawy.

Płatności

Dostępne formy płatności:
  • gotówka,
  • karta płatnicza,
  • płatność online.
Przy wybranych naprawach może być konieczna przedpłata – zawsze informujemy o tym wcześniej.
Na życzenie klienta wystawiamy paragon lub fakturę.

Proces naprawy

Urządzenie może być wyzerowane, ale nie musi. Dostęp do urządzenia jest nam potrzebny aby sprawdzić funkcjonalność urządzenia przed i po naprawię.

Nie wykonujemy zerowania urządzenia w trakcie naprawy. Należy jednak pamiętać, że w pewnych sytuacjach istnieje ryzyko utraty danych, dlatego zawsze rekomendujemy wykonanie kopii zapasowej przed oddaniem sprzętu do serwisu.