Wsparcie i FAQ
Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące napraw i usług ThomasFix.
Wskazówka: użyj wyszukiwarki powyżej, aby szybko znaleźć odpowiedź.
O serwisie
Tak, używamy części oryginalnych oraz wysokiej klasy zamienników. Klient decyduje którą opcję wybrać podczas naprawy.
Płatności
Dostępne formy płatności:
- gotówka,
- karta płatnicza,
- płatność online.
Przy wybranych naprawach może być konieczna przedpłata – zawsze informujemy o tym wcześniej.
Na życzenie klienta wystawiamy paragon lub fakturę.
Proces naprawy
Urządzenie może być wyzerowane, ale nie musi. Dostęp do urządzenia jest nam potrzebny aby sprawdzić funkcjonalność urządzenia przed i po naprawię.
Nie wykonujemy zerowania urządzenia w trakcie naprawy. Należy jednak pamiętać, że w pewnych sytuacjach istnieje ryzyko utraty danych, dlatego zawsze rekomendujemy wykonanie kopii zapasowej przed oddaniem sprzętu do serwisu.